Data & AI

Dataskolen: Undgå kundechurn med moderne teknologi

6 visninger
23. marts 2023
Udnyt data og kunstig intelligens til at begrænse eller helt undgå kundechurn i din forretning.

Er det muligt at forudse hvilke af dine kunder, du risikerer at miste? Hvilke kunder, der er i risikozonen for at gå over til en af konkurrenterne, og kan du blive advaret i tide?

Og kan du få specifikke anbefalinger til, hvad du kan gøre for at redde kundeforholdet? Er dette overhovedet muligt? Hvordan gøres det i praksis, og hvad kræver det af din virksomhed?

Se med når vi stiller skarpt på et af de mest undervurderede optimeringsredskaber anno 2023.

Agenda

- Motivationen for at fokusere på churn; er det stadig relevant?

- Hvordan arbejder man med churn, og hvilke forudsætninger kræver det af organisationen?

- Hvordan kan man udnytte data og kunstig intelligens til at begrænse churn?

- Hvordan sikrer man succes med et churn-projekt?

Tilføj en kommentar...
Post som (log ud)