Modern Workplace

Microsoft Digital Contact Center

2 visninger
8. december 2022
I vor tids digitale tidsalder er virksomhedens omdømme om noget forbundet med kundeoplevelsen, herunder især kvaliteten af den kundeservice, der ydes. Kunderne forventer ubesværet interaktion og hurtig respons, uanset hvilke kontaktkanaler de benytter sig af. Faktisk afhænger deres loyalitet mest af alt af netop den service, de får.

Derfor har alle virksomheder brug for en fleksibel løsning til at modernisere deres kundeservice.

Microsoft har for nyligt introduceret en moderne digital løsning på denne udfordring ved navn Digital Contact Center Platform – en åben og samarbejdsbaseret kontaktcenterløsning designet til at levere excellente kundeoplevelser.

Med Microsoft Digital Contact Center Platform er kontaktcentre udstyret med moderne digitale værktøjer til at engagere kunder på tværs af tale-, video- og andre digitale engagementskanaler – drevet af Microsoft Dynamics 365, Microsoft Teams, Microsoft Power Platform og det nyeste medlem af Microsoft-familien AI-softwaren Nuance.

Bliv klogere på hvordan din virksomhed bliver bedre rustet til at levere upåklagelig kundeservice, sublime kundeoplevelser og leve op til kundernes forventninger i den digitale tidsalder. Deltag på denne broadcast, hvor vi viser, hvordan Digital Contact Center er skruet sammen.

Agenda

- Den overordnede udfordring i en nøddeskal – fragmentering

- Arkitekturen – få overklikket over platformens bestanddele

- Contact Center

- Customer Engagement Center / CRM

- Unified Communication as a Service

- Voice carrier

- Contact Center AI

- Demoscenarie – eksempel på upåklagelig kundeservice

Kommende broadcasts

AI i et filosofisk perspektiv #2

4. december 2024 13:00

*Udforskning af krydsfeltet mellem 2500 års visdom og banebrydende teknologi for at belyse...

Tilføj en kommentar...
Post som (log ud)