Modern Workplace
Task Management i Microsoft 365
11 visninger
Er du usikker på i hvilke situationer, du skal bruge To-Do, Planner eller Tasks i Teams? Vi gennemgår de forskellige muligheder du har for at håndtere opgaver i Microsoft 365. Vi giver dig det forkromede overblik og fokuserer dernæst på de værktøjer, der er mest oplagte til de flestes behov: To-Do, Planner og Tasks i Teams.
Vi viser helt konkret hvordan værktøjerne ser ud og benyttes. Brug 30 minutter i denne broadcast og få gode input til dig og dine kolleger, der gerne vil godt i gang med at håndtere opgaver i Microsoft 365.
Agenda
- Hvilke værktøjer findes?
- Fordele og ulemper ved de forskellige værktøjer
- Introduktion til To-Do, Planner og Tasks i Teams
- Det store overblik (Which tool when)
Sektioner
0:00 - Intro
02:15 - Værktøjskassen
02:51 - Kom i gang med To-Do
10:15 - Kom i gang med Planner
19:15 - Kom i gang med Tasks i Teams
28:05 - Det store overblik