Modern Workplace

Task Management i Microsoft 365

11 visninger
Er du usikker på i hvilke situationer, du skal bruge To-Do, Planner eller Tasks i Teams? Vi gennemgår de forskellige muligheder du har for at håndtere opgaver i Microsoft 365. Vi giver dig det forkromede overblik og fokuserer dernæst på de værktøjer, der er mest oplagte til de flestes behov: To-Do, Planner og Tasks i Teams.

Vi viser helt konkret hvordan værktøjerne ser ud og benyttes. Brug 30 minutter i denne broadcast og få gode input til dig og dine kolleger, der gerne vil godt i gang med at håndtere opgaver i Microsoft 365.

Agenda

- Hvilke værktøjer findes?

- Fordele og ulemper ved de forskellige værktøjer

- Introduktion til To-Do, Planner og Tasks i Teams

- Det store overblik (Which tool when)

Sektioner

0:00 - Intro

02:15 - Værktøjskassen

02:51 - Kom i gang med To-Do

10:15 - Kom i gang med Planner

19:15 - Kom i gang med Tasks i Teams

28:05 - Det store overblik

Tilføj en kommentar...
Post som (log ud)